Intrebari Frecvente

Ce trebuie să fac pentru a achiziționa bilete online?

Pentru a achiziționa bilete folosind spectacolefaine.ro este necesar să vă creați un cont.

Creaza Cont ->

Prin ce metode de plată și livrare pot cumpăra biletele?

Metodele de plată și de livrare sunt specifice fiecărui eveniment. Organizatorul evenimentului decide în ce fel se achită și se distribuie biletele.

Cum aflu pentru un eveniment prin ce metode de plată și de livrare pot cumpăra bilete?

După ce ați selectat locurile pe care vreți să le cumpărați, înainte de finalizarea comenzii, apar toate metodele de plată și de livrare disponibile. De asemenea, selectându-le veți vedea și costul total al comenzii (bilete + taxe suplimentare).

Ce reprezintă taxele suplimentare?

Taxele suplimentare reprezintă efortul de procesare a biletelor și emiterea lor, cât și licențele de folosire a aplicațiilor.

Nu știu dacă am finalizat o comandă pe site. Cum aflu detalii despre comanda mea?

Dupa ce vă autentificați pe site, în secțiunea „Contul meu” aflați detalii despre comanda dumneavoastră.

Vizualizare Comenzi ->

Am încercat să plătesc folosind card bancar dar nu am reușit. Comanda mea apare ca fiind în așteptare. Cum procedez?

Daca starea unei comenzi este în așteptare înseamnă că SpectacoleFaine.ro așteaptă confirmare de la procesatorul de plați. În cazul în care ați părăsit pagina procesatorului de plăți (euplatesc.ro) fără să finalizați comanda, puteți relua plata din secțiunea „Contul meu”

Am completat datele pe site-ul procesatorului de plăți însă am primit tranzacție nereușită. De ce?

Un răspuns negativ din partea procesatorului de plăți înseamnă că tranzacția dumneavoastă a fost respinsă de către banca ce v-a emis cardul. Pentru mai multe amănunte, puteți contacta procesatorul de carduri.

Am ales să primesc biletele electronic, pe email, insă nu am primit biletul. Ce fac?

În primul rând, în secțiunea „Contul meu”, verificați starea comenzii. Dacă ea este confirmată, puteți să descărcați biletul electronic chiar de acolo. De asemenea, vă rugăm să verificați și sectiunea SPAM a căsuței dumneavoastră de email.

Mi-am uitat parola. Ce fac?

În cazul în care v-ați uitat parola, butonul „Autentificare” din partea dreaptă sus a paginii. Pe pagina următoare, dați click pe „ai uitat parola?” și scrieți-vă adresa dumneavoastră de email. în scurt timp, veți primi un email pentru resetarea parolei.

Resetare Parola ->

Am făcut o comandă selectând ca modalitate de livrare „Curier”. Când voi primi biletele?

Echipa noastră tipărește zilnic comenzile care trebuiesc livrate prin curier. Veți fi contactat telefonic pentru a confirma comanda și pentru a fi anunțat când veți primi biletele. Dacă doriți să schimbați numărul de telefon, îl puteți modifica din secțiunea „Contul meu”.